Owen Laws Upplagt 29 april, 2019 Dela Upplagt 29 april, 2019 Härligt Emma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Michael Jonsson Upplagt 29 april, 2019 Författare Dela Upplagt 29 april, 2019 Vuxenskolan - patricia Sydlén - heter kontaktpersonen borde skapa ett evenemang med anmälan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Owen Laws Upplagt 29 april, 2019 Dela Upplagt 29 april, 2019 Javisst. Viktigt att hon låter NF-Umeå också bli medarrangör, att vi får reda på drt på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Owen Laws Upplagt 2 Maj, 2019 Dela Upplagt 2 Maj, 2019 På 2019-04-29 på 09:09, Emma säger: Hej Som gammal SNF:are (bl.a. kretsordf i Karlstad, projektledare Värmland, riksstyrelseledamot o riksvalberedare) och Vännäsbo sedan 12 år, blir jag jätteglad att höra att föreningen är på gång i Vännäs. Tyvärr är jag för överlastad nu, för att engagera mig aktivt. Men skulle ni vilja ordna en utflykt till naturreservatet Orrböle för att se på orkidéer etc, så kan min sambo Jonas och jag gärna guida er. Vi bor precis vid reservatet och håller en del guidningar där. Vänliga hälsningar Emma Vad spännande Emma, bra erbjudande! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Owen Laws Upplagt 2 Maj, 2019 Dela Upplagt 2 Maj, 2019 Kom på en sak @Michael Jonsson, ett klockrent sak att göra på möte skulle vara att informera om och diskutera Naturfalken. @Marcus har kretsen informationsmaterial (även om annat) som räcker till träffen i Vännäs eller borde ev saker beställas? https://www.naturskyddsforeningen.se/naturfalken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus Upplagt 2 Maj, 2019 Dela Upplagt 2 Maj, 2019 vi har en massa infomaterial på vårt förråd men det börjar bli gammal. vad tänkte ni på speciellt. vi har broschyrer om olika ämnen (skog, mat, miljögifter), men även lite mer djupgående rapporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Owen Laws Upplagt 3 Maj, 2019 Dela Upplagt 3 Maj, 2019 18 timmar sedan, Marcus säger: vi har en massa infomaterial på vårt förråd men det börjar bli gammal. vad tänkte ni på speciellt. vi har broschyrer om olika ämnen (skog, mat, miljögifter), men även lite mer djupgående rapporter. Tänkte egentligen just på Naturfalken @Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Owen Laws Upplagt 3 Maj, 2019 Dela Upplagt 3 Maj, 2019 På 2019-04-29 på 15:31, Michael Jonsson säger: Vuxenskolan - patricia Sydlén - heter kontaktpersonen borde skapa ett evenemang med anmälan. @Michael Jonsson skulle du prata med Vuxenskolan om evenemang? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emeliearkad Upplagt 3 Maj, 2019 Dela Upplagt 3 Maj, 2019 50 minuter sedan, Owen Laws säger: Tänkte egentligen just på Naturfalken @Marcus Hej! Nu kilar jag in i denna tråd. Så roligt att det är saker på gång i Vännäs! Adressera gärna till mig om det finns något jag kan bidra med, är tyvärr bortrest vid genomförandet som jag nämnt för @Owen Laws Vi ska ha ett kitt för Naturfalken att använda - är köpt ett genom en medlem i vår gemensamma krets som arrangerar Naturfalken nästa helg i Umeå, Ulrika använder det på biologiska mångfaldens dag, men denna kväll bör det vara ledigt! Är en kul och enkel grej att visa tror jag 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emeliearkad Upplagt 3 Maj, 2019 Dela Upplagt 3 Maj, 2019 Vad gäller logga är det den nya loggan för kretsen "Umeå med omnejd" som gäller för event i Vännäs tills dess att Vännäs kanske kan bryta sig fria igen med mer såna här initiativ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emeliearkad Upplagt 3 Maj, 2019 Dela Upplagt 3 Maj, 2019 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emeliearkad Upplagt 3 Maj, 2019 Dela Upplagt 3 Maj, 2019 Naturfalken: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Owen Laws Upplagt 5 Maj, 2019 Dela Upplagt 5 Maj, 2019 @Michael Jonsson länsförbundet har styrelsemöte idag från kl. 10. Hur är läget med planeringen? Har du pratat med Vuxenskolan om att fixa evenemang på Facebook? Notera Emelies svar här ovan om info om Naturfalken, och den nya loggan som ska användas för kretsen Umeå med omnejd. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Owen Laws Upplagt 14 Maj, 2019 Dela Upplagt 14 Maj, 2019 Hej @Michael Jonsson ursäkta tystnaden, jag har haft mycket att göra i företaget. Ville bara säga att jag fått kontakt med Patricia på Vuxenskolan Vännäs och det är på gång med affisch och evenemang på länsförbundets Facebook (eftersom Umeåkretsens facebooksida har blivit avstängd av Facebook, oklart varför). Patricia har fått texten som du skrev högre upp i denna tråd, samt Umeåkretsens loggor. Vuxenskolan betalar för reklam och affisch, ev för brevutskick, jag får kolla hur många adresser det handlar om. Patricia nås på:patricia.sydlen@sv.se 0935-132 40 Direktnr 072-5954935 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus Upplagt 15 Maj, 2019 Dela Upplagt 15 Maj, 2019 finns det någon info om aktiviteten som umekretsen kan dela på sin hemsida? dela isåfall infon gärna här eller genom mejl till styrelsen.umea@naturskyddsforeningen.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Owen Laws Upplagt 15 Maj, 2019 Dela Upplagt 15 Maj, 2019 @Marcus det är på gång med affisch och evenemang, jag mejlar över mejlväxlingen jag har med Patricia på Vuxenskolan. @Michael Jonsson, har ställt frågor till dig i mejl precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Michael Jonsson Upplagt 15 Maj, 2019 Författare Dela Upplagt 15 Maj, 2019 Det verkar flyta på bra. Det blev lite kaos här då en nära släkting hamnade på intensiven. Jag har några hektiska dagar gällande andra saker, men på fredag ska jag vara ledig är tanken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Owen Laws Upplagt 15 Maj, 2019 Dela Upplagt 15 Maj, 2019 Ingen fara @Michael Jonsson, jag har också haft det körigt. Men bra om du kan berätta för mig vad du och Malin kommit överens om att hon ska säga/göra på mötet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Michael Jonsson Upplagt 16 Maj, 2019 Författare Dela Upplagt 16 Maj, 2019 Malin tänker tala lite om kommunens miljö/naturarbete och lyssna på eventuella frågor och tankar. Jag såg just precis att Tre kronor spelar kvartsfinal samma kväll som mötet. Stora idrottsevenemang är alltid en motståndare till föreningslivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Owen Laws Upplagt 16 Maj, 2019 Dela Upplagt 16 Maj, 2019 Okej, tack. Du kanske sett i mejlflödet att affischen är klar, Patricia skulle sätta upp på byn på en gång idag. Jag håller på med evenemang på Facebook. Bifogar affischen som jpg resp pdf. 2460 Inbjudan Naturskyddsföreningen_2019-05-16_132533.pdf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster