JossaHej Upplagt 30 oktober, 2019 Dela Upplagt 30 oktober, 2019 Hej, Tänkte se ifall det är någon som ska köra till Vindeln eller om folk tänker åka kollektivt. Om det är någon som tänkt köra kan vi kanske samåka? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Owen Laws Upplagt 5 november, 2019 Dela Upplagt 5 november, 2019 Jag kommer nog att köra bil till kretskonferensen @JossaHej, för att kunna åka hem lite senare ifall de som är med på Mailchimp-informationen vill och det funkar i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Christine Upplagt 5 november, 2019 Dela Upplagt 5 november, 2019 Jag åker gärna med om det finns plats! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Owen Laws Upplagt 5 november, 2019 Dela Upplagt 5 november, 2019 2 timmar sedan, Christine säger: Jag åker gärna med om det finns plats! Absolut :-) Finns plats för 2-3 till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frauke Upplagt 7 november, 2019 Dela Upplagt 7 november, 2019 Det pågår även ett försök till samåkning från Umeå på Facebook: https://www.facebook.com/events/3158759664198383/permalink/3159883524085997/ @Maria Grånemo, vill du åka med i min kompis Tobias bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster